خدمات پشتیبانی و تدارکات
1) انجام کلیه امور مربوط به کارپردازی مانند استعلام بها، خرید تجهیزات اداری و غیراداری، ترخیص و تحویل طبق قوانین و مقررات.
2) استعلام بها قبل از خرید کالا و خدمات و گزارش آن به مقام مافوق.
3) اجرای فرآیند خرید( تا سقف معاملات جزیی و خرد) ارسال شده از سوی انبار و ارجاعی از سوی مقام مافوق.
4) تهیه و تنظیم اسناد مربوط به ترخیص و تحویل کالا و ارایه آن به انبار.
5) برنامه ریزی و استقرار ساز و کار مناسب در جهت ثبت ارقام دریافتی و پرداختی به صورت روزآمد، طبق قوانین و مقررات.
6) جمع آوری و کنترل صورت های هزینه قبل از تحویل به امور مالی.
7) رصد دایمی وضعیت بازار و ارسال گزارش به مقامات مافوق درخصوص تامین به موقع نیازهای دانشگاه.
8) مستندسازی کلیه اقدامات انجام شده و تهیه مدارک مربوط و نگهداری و حفاظت از آنها.
9) پاسخگویی به کلیه اقدامات و تصمیمات متخذه در چارچوب وظایف محوله به مراجع قانونی و ذی صلاح.
10) تهیه و تدوین گزارش های ادواری از اقدامات صورت گرفته و ارائه به مقام مافوق.
11) مشارکت، همکاری و تعامل با دیگر واحدها و کارکنان دانشگاه با هماهنگی مقام مافوق
12) شرکت در دوره های آموزشی شغلی و توانمند سازی مرتبط با وظایف محوله با هماهنگی واحدهای مسئول
13) انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق در راستای پیشبرد امور مربوط به واحد سازمانی.
فرایندهای تدارکات و پشتیبانی
تامین مواد و تجهیزات |
|
|
سایر فرایندهای تدارکاتی |
||
درخواست کالا |
|
تاریخ آخرین به روز رسانی: 1403/04/20