خدمات پشتیبانی و تدارکات


 

1)         انجام کلیه امور مربوط به کارپردازی مانند استعلام بها، خرید تجهیزات اداری و غیراداری، ترخیص و تحویل طبق قوانین و مقررات.

2)         استعلام بها قبل از خرید کالا و خدمات و گزارش آن به مقام مافوق.

3)         اجرای فرآیند خرید( تا سقف معاملات جزیی و خرد) ارسال شده از سوی انبار و ارجاعی از سوی مقام مافوق.

4)         تهیه و تنظیم اسناد مربوط به ترخیص و تحویل کالا و ارایه آن به انبار.

5)         برنامه ریزی و استقرار ساز و کار مناسب در جهت ثبت ارقام دریافتی و پرداختی به صورت روزآمد، طبق قوانین و مقررات.

6)         جمع آوری و کنترل صورت های هزینه قبل از تحویل به امور مالی.

7)         رصد دایمی وضعیت بازار و ارسال گزارش به مقامات مافوق درخصوص تامین به موقع نیازهای دانشگاه.

8)         مستندسازی کلیه اقدامات انجام شده و تهیه مدارک مربوط و نگهداری و حفاظت از آنها.

9)         پاسخگویی به کلیه اقدامات و تصمیمات متخذه در چارچوب وظایف محوله به مراجع قانونی و ذی صلاح.

10)       تهیه و تدوین گزارش های ادواری از اقدامات صورت گرفته و ارائه به مقام مافوق.

11)       مشارکت، همکاری و تعامل با دیگر واحدها و کارکنان دانشگاه با هماهنگی مقام مافوق

12)       شرکت در دوره های آموزشی شغلی و توانمند سازی مرتبط با وظایف محوله با هماهنگی واحدهای مسئول

13)       انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق در راستای پیشبرد امور مربوط به واحد سازمانی.

​​فرایندهای تدارکات و پشتیبانی​​

تامین مواد و تجهیزات

خرید جزئی

استعلام قیمت

 

سایر فرایندهای تدارکاتی

پذیرش میهمانان

تامین غذای میهمانان

درخواست نیروی خدمات

پرداخت نقدی

درخواست تنخواه

درخواست کالا

درخواست کالا از انبار

 

تاریخ آخرین به روز رسانی: 1403/04/20