خدمات رفاهی کارکنان و اساتید


 

فرایند  فعالیت های جاری اداره امورتعاون و رفاه کارکنان سال 1400

الف : تسهیلات بانکی :

بانک ملی شعبه الغدیر :

​فرایند :

 1- ارسال نامه  درخواست وام به اداره امور تعاون و رفاه کارکنان از طریق اتوماسیون

1-   بررسی سوابق  درخواست کننده توسط کارشناس اداره و تایید درخواست

2-   ارسال لیست متقاضیان تایید شده به بانک ملی

3-   مدارک لازم جهت ارائه به بانک و تشکیل پرونده : نامه کسر از حقوق وام گیرنده و ضامن ، تصاویر آخرین فیش حقوقی و حکم کارگزینی ، کارت ملی و شناسنامه ( جهت دریافت گواهی کسر از حقوق وام گیرنده و ضامن میبایست به اداره امور تعاون و رفاه مراجعه شود )

·      علاوه بر اعتبار سنجی در دانشگاه ، وام گیرنده و ضامنین توسط بانک اعتبار سنجی شده و در صورت عدم مشکل در  استعلامات صورت گرفته ( نداشتن چک برگشتی ،اقساط معوق وام بانکی و ....) روند پرداخت وام توسط بانک  انجام خواهد شد.

4-   دریافت لیست وام گیرندگان از بانک و ارسال آن به واحد حقوق و دستمزد جهت کسر اقساط از حقوق ماهیانه

بانک ملت شعبه بلوار امین

فرایند :

1.     ارسال نامه  درخواست وام به اداره امور تعاون و رفاه کارکنان از طریق اتوماسیون

2.     بررسی سوابق  درخواست کننده توسط کارشناس اداره و تایید درخواست و تشکیل پرونده مدارک لازم جهت تشکیل پرونده : نامه کسر از حقوق وام گیرنده و ضامن ، تصاویر آخرین فیش حقوقی و حکم کارگزینی ، کارت ملی و شناسنامه ( جهت دریافت گواهی کسر از حقوق وام گیرنده و ضامن میبایست به اداره امور تعاون و رفاه مراجعه شود )

3.     ارسال لیست متقاضیان تایید شده به بانک ملی

*علاوه بر اعتبار سنجی در دانشگاه ، وام گیرنده و ضامنین توسط بانک اعتبار سنجی شده و در صورت عدم مشکل در  استعلامات صورت گرفته ( نداشتن چک برگشتی ،اقساط معوق وام بانکی و ....) روند پرداخت وام توسط بانک  انجام خواهد شد.

4.     دریافت لیست وام گیرندگان از بانک و ارسال آن به واحد حقوق و دستمزد جهت کسر اقساط از حقوق ماهیانه

 

تنظیم و صدور معرفی نامه ویژه اساتید به وزارت علوم جهت دریافت وام خرید مسکن و ودیعه مسکن

فرایند :

1.       ارسال نامه  درخواست وام به اداره امور تعاون و رفاه کارکنان از طریق اتوماسیون  که شامل این اطلاعات باید باشد:  نام و نام خانوادگی – شماره ملی – نام دانشکده و گروه آموزشی – شماره حساب و کد بانک عامل – شماره تلفن همراه – تصویر آخرین حکم کارگزینی پیوست نامه باشد.

2.       ارسال نامه از سوی دانشگاه به صندوق رفاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری

3.       دریافت شماره پیگیری از دبیرخانه مرکزی دانشگاه و پیگیری توسط خود متقاضی از صندوق رفاه وزرات علوم – شماره تماس02182233382

 

 

 تنظیم و ارائه  انواع نامه گواهی کسر از حقوق وام گیرنده و ضامنین به بانکهای مختلف

فرایند : مراجعه حضوری متقاضی به اداره امو رتعاون و رفاه کارکنان ، پس از اعتبار سنجی توسط کارشناس اداره، تکمیل فرم درخواست کسر از حقوق و صدور نامه یک روز پس از درخواست  

 

ب: فروشگاه های طرف قرارداد با دانشگاه ( جهت دریافت معرفی نامه به اداره امور تعاون و رفاه کارکنان مراجعه فرمائید )

1-      فروشگاه مواد غذایی قم مارکت ( داخل دانشگاه )- 6 قسط ماهاینه کسر از حقوق – بدون سود – با ارائه  کارت شناسایی(ویژه اعضا شرکت تعاونی مصرف )

2-      فروشگاه کوثر – 3 قسط ماهاینه کسر از حقوق – بدون سود- با استفاده از کوثر کارت(ویژه اعضا شرکت تعاونی مصرف )

3-      فروشگاه دیجیتال ( داخل دانشگاه )- تا سقف 15 قسط ماهیانه کسر از حقوق – اعمال  سود ماهیانه 7/1 درصد- با معرفی نامه شرکت تعاونی مصرف

4-      فروشگاه فرش ، مبلمان و لوازم خانگی سرای ایرانی- با معرفی نامه اداره امور تعاون و رفاه کارکنان – لوازم خانگی 30درصد پیش پرداخت و مابقی در 20 قسط ماهیانه کسر از حقوق – کالای خواب و فرش دستباف : 20 درصد پیش پرداخت و مابقی در 20 قسط ماهیانه کسر از حقوق - فرش و مبلمان بدون پیش پرداخت  در 20 قسط ماهیانه کسر از حقوق

5-      فروگشاه پوشاک خانواده فرتاک- 6 قسط ماهیانه کسر از حقوق – بدون سود- با معرفی نامه اداره امور تعاون و رفاه کارکنان

6-      فروشگاه پوشاک کودکان قصر کودک-  4 قسط ماهیانه کسر از حقوق – بدون سود - با معرفی نامه اداره امور تعاون و رفاه کارکنان

7-      فروشگاه پوشاک آقایان  حاجی پور- 6 قسط ماهیانه کسر از حقوق – بدون سود- با معرفی نامه اداره امور تعاون و رفاه کارکنان

8-      فروشگاه دوچرخه آرتا چرخ- 25 درصد نقد ما بقی 4 قسط ماهیانه کسر از حقوق – بدون سود با معرفی نامه اداره امور تعاون و رفاه کارکنان

 

ج : تسهیلات و خدمات بیمه ای  :

1-      قرارداد بیمه تکمیل درمان گروهی کارکنان :

1-      تعهدات بیمه تکمیل درمان 1400-1401

2-      نحوه و شرایط  ثبت نام کارکنان ( تا یک ماه پس از شروع قرارداد )

3-      نحوه ارائه مدارک هزینه های پزشکی

4-      لیست مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت بیمه نوین

5-      نحوه ثبت هزینه ای انجام شده 

6-      نحوه ورود به سایت بیمه نوین جهت مشاهده جزئیات هزینه های درمانی: برای دریافت کد بیمه و رمز عبور به آقای یزدان دوست مراجعه و یا با  شماره تماس 3271 تماس برقرار نمایید.

 بیمه خودرو (شخص ثالث و بدنه ) :

1-مراجعه حضوری به اداره امور تعاون و رفاه و تکمیل فرم درخواست بیمه شخص ثالث / بیمه بدنه

2-      ارائه بیمه نامه سال قبل ،  تصاویر پشت و رو: گواهینامه ،کارت ملی ( مالک و راننده ) و کارت شناسایی خودرو

3-      صدور معرفی نامه توسط اداره امور تعاون و رفاه

4-      بیمه شخص ثالث : 25 درصد نقد و مابقی طی 6 قسط ماهیانه کسر از حقوق

5-      بیمه بدنه 10 در صد نقد و مابقی طی 10 قسط  ماهیانه کسر از حقوق

 

بیمه عمر و حوادث کارکنان : کلیه کارکنان شاغل تحت پوشش بیمه عمر و حوادث کارکنان می باشند .

بیمه حوادث دانشجویی : کلیه دانشجویان  تحت پوشش بیمه حوادث دانشجویان می باشند .

 

فرایندهای رفاهی

قراردادهای رفاهی

قرارداد با فروشگاههای صنفی

تفاهم نامه با فروشگاههای صنفی

 

قراردادهای بیمه

بیمه تکمیلی

بیمه عمر و حوادث

بیمه نامه ثالث و بدنه اتومبیل

 

سایر فرایندهای رفاهی

بن سبد کالا

اخذ وام بانک ملت

اسکان در مراکز دانشگاهی

تعویض و تمدید دفترچه

تهیه و توزیع بلیط‌های رفاهی

دریافت و پرداخت مساعده

سهام عدالت

 

صدور تجارت کارت برای پاداشهای مناسبتی

شارژ تجارت کارت

کارت هدیه کارکنان بخش خصوصی

تامین هزینه مسافرت

وام تسهیلات گروهی(وام قرض الحسسنه حج عمره)

وام مسکن هیات علمی

یارانه مهد کودک

​​​



تاریخ آخرین به روز رسانی: 1403/04/20