خدمات رفاهی کارکنان و اساتید
فرایند فعالیت های جاری اداره امورتعاون و رفاه کارکنان – سال 1400
الف : تسهیلات بانکی :
بانک ملی – شعبه الغدیر :
فرایند :
1- ارسال نامه درخواست وام به اداره امور تعاون و رفاه کارکنان از طریق اتوماسیون
1- بررسی سوابق درخواست کننده توسط کارشناس اداره و تایید درخواست
2- ارسال لیست متقاضیان تایید شده به بانک ملی
3- مدارک لازم جهت ارائه به بانک و تشکیل پرونده : نامه کسر از حقوق وام گیرنده و ضامن ، تصاویر آخرین فیش حقوقی و حکم کارگزینی ، کارت ملی و شناسنامه ( جهت دریافت گواهی کسر از حقوق وام گیرنده و ضامن میبایست به اداره امور تعاون و رفاه مراجعه شود )
· علاوه بر اعتبار سنجی در دانشگاه ، وام گیرنده و ضامنین توسط بانک اعتبار سنجی شده و در صورت عدم مشکل در استعلامات صورت گرفته ( نداشتن چک برگشتی ،اقساط معوق وام بانکی و ....) روند پرداخت وام توسط بانک انجام خواهد شد.
4- دریافت لیست وام گیرندگان از بانک و ارسال آن به واحد حقوق و دستمزد جهت کسر اقساط از حقوق ماهیانه
بانک ملت – شعبه بلوار امین
فرایند :
1. ارسال نامه درخواست وام به اداره امور تعاون و رفاه کارکنان از طریق اتوماسیون
2. بررسی سوابق درخواست کننده توسط کارشناس اداره و تایید درخواست و تشکیل پرونده مدارک لازم جهت تشکیل پرونده : نامه کسر از حقوق وام گیرنده و ضامن ، تصاویر آخرین فیش حقوقی و حکم کارگزینی ، کارت ملی و شناسنامه ( جهت دریافت گواهی کسر از حقوق وام گیرنده و ضامن میبایست به اداره امور تعاون و رفاه مراجعه شود )
3. ارسال لیست متقاضیان تایید شده به بانک ملی
*علاوه بر اعتبار سنجی در دانشگاه ، وام گیرنده و ضامنین توسط بانک اعتبار سنجی شده و در صورت عدم مشکل در استعلامات صورت گرفته ( نداشتن چک برگشتی ،اقساط معوق وام بانکی و ....) روند پرداخت وام توسط بانک انجام خواهد شد.
4. دریافت لیست وام گیرندگان از بانک و ارسال آن به واحد حقوق و دستمزد جهت کسر اقساط از حقوق ماهیانه
تنظیم و صدور معرفی نامه ویژه اساتید به وزارت علوم جهت دریافت وام خرید مسکن و ودیعه مسکن
فرایند :
1. ارسال نامه درخواست وام به اداره امور تعاون و رفاه کارکنان از طریق اتوماسیون که شامل این اطلاعات باید باشد: نام و نام خانوادگی – شماره ملی – نام دانشکده و گروه آموزشی – شماره حساب و کد بانک عامل – شماره تلفن همراه – تصویر آخرین حکم کارگزینی پیوست نامه باشد.
2. ارسال نامه از سوی دانشگاه به صندوق رفاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری
3. دریافت شماره پیگیری از دبیرخانه مرکزی دانشگاه و پیگیری توسط خود متقاضی از صندوق رفاه وزرات علوم – شماره تماس02182233382
تنظیم و ارائه انواع نامه گواهی کسر از حقوق وام گیرنده و ضامنین به بانکهای مختلف
فرایند : مراجعه حضوری متقاضی به اداره امو رتعاون و رفاه کارکنان ، پس از اعتبار سنجی توسط کارشناس اداره، تکمیل فرم درخواست کسر از حقوق و صدور نامه یک روز پس از درخواست
ب: فروشگاه های طرف قرارداد با دانشگاه ( جهت دریافت معرفی نامه به اداره امور تعاون و رفاه کارکنان مراجعه فرمائید )
1- فروشگاه مواد غذایی قم مارکت ( داخل دانشگاه )- 6 قسط ماهاینه کسر از حقوق – بدون سود – با ارائه کارت شناسایی(ویژه اعضا شرکت تعاونی مصرف )
2- فروشگاه کوثر – 3 قسط ماهاینه کسر از حقوق – بدون سود- با استفاده از کوثر کارت(ویژه اعضا شرکت تعاونی مصرف )
3- فروشگاه دیجیتال ( داخل دانشگاه )- تا سقف 15 قسط ماهیانه کسر از حقوق – اعمال سود ماهیانه 7/1 درصد- با معرفی نامه شرکت تعاونی مصرف
4- فروشگاه فرش ، مبلمان و لوازم خانگی سرای ایرانی- با معرفی نامه اداره امور تعاون و رفاه کارکنان – لوازم خانگی 30درصد پیش پرداخت و مابقی در 20 قسط ماهیانه کسر از حقوق – کالای خواب و فرش دستباف : 20 درصد پیش پرداخت و مابقی در 20 قسط ماهیانه کسر از حقوق - فرش و مبلمان بدون پیش پرداخت در 20 قسط ماهیانه کسر از حقوق
5- فروگشاه پوشاک خانواده فرتاک- 6 قسط ماهیانه کسر از حقوق – بدون سود- با معرفی نامه اداره امور تعاون و رفاه کارکنان
6- فروشگاه پوشاک کودکان قصر کودک- 4 قسط ماهیانه کسر از حقوق – بدون سود - با معرفی نامه اداره امور تعاون و رفاه کارکنان
7- فروشگاه پوشاک آقایان حاجی پور- 6 قسط ماهیانه کسر از حقوق – بدون سود- با معرفی نامه اداره امور تعاون و رفاه کارکنان
8- فروشگاه دوچرخه آرتا چرخ- 25 درصد نقد ما بقی 4 قسط ماهیانه کسر از حقوق – بدون سود با معرفی نامه اداره امور تعاون و رفاه کارکنان
ج : تسهیلات و خدمات بیمه ای :
1- قرارداد بیمه تکمیل درمان گروهی کارکنان :
1- تعهدات بیمه تکمیل درمان 1400-1401
2- نحوه و شرایط ثبت نام کارکنان ( تا یک ماه پس از شروع قرارداد )
3- نحوه ارائه مدارک هزینه های پزشکی
4- لیست مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت بیمه نوین
5- نحوه ثبت هزینه ای انجام شده
6- نحوه ورود به سایت بیمه نوین جهت مشاهده جزئیات هزینه های درمانی: برای دریافت کد بیمه و رمز عبور به آقای یزدان دوست مراجعه و یا با شماره تماس 3271 تماس برقرار نمایید.
بیمه خودرو (شخص ثالث و بدنه ) :
1-مراجعه حضوری به اداره امور تعاون و رفاه و تکمیل فرم درخواست بیمه شخص ثالث / بیمه بدنه
2- ارائه بیمه نامه سال قبل ، تصاویر پشت و رو: گواهینامه ،کارت ملی ( مالک و راننده ) و کارت شناسایی خودرو
3- صدور معرفی نامه توسط اداره امور تعاون و رفاه
4- بیمه شخص ثالث : 25 درصد نقد و مابقی طی 6 قسط ماهیانه کسر از حقوق
5- بیمه بدنه 10 در صد نقد و مابقی طی 10 قسط ماهیانه کسر از حقوق
بیمه عمر و حوادث کارکنان : کلیه کارکنان شاغل تحت پوشش بیمه عمر و حوادث کارکنان می باشند .
بیمه حوادث دانشجویی : کلیه دانشجویان تحت پوشش بیمه حوادث دانشجویان می باشند .
فرایندهای رفاهی
قراردادهای رفاهی |
|
|
قراردادهای بیمه |
|
|
سایر فرایندهای رفاهی |
صدور تجارت کارت برای پاداشهای مناسبتی |
تاریخ آخرین به روز رسانی: 1403/04/20