خدمات عمومی
خدمات عمومی اداره
مشخصات |
عکس |
مهندس ابوالفضل زارع کارشناس نگهداری و تعمیرات ابنیه آدرس: قم- بلوار غدیر، دانشگاه قم - ساختمان سازمان مرکزی شماره تماس مستقیم: ۳۲۱۰۳۲۴۶-۰۲۵ |
شرح وظایف:
کارشناسی و نظارت بر عملیات تعمیر و نگهداری ابنیه و محوطه
نظارت بر پروژههای اجرایی جدید نظارت بر عملکرد واحد نقلیه
نظارت بر عملکرد واحد آهنگری
عضو کمیته اصلاح الگوی مصرف
نظارت فنی بر حسن اجرای پروژههای عمرانی و رسیدگی و تایید صورت وضعیتهای پیمانکاران
اعلام نظر و نظارت فنی بر خرید مصالح ساختمانی
برنامه ریزی و نظارت بر رعایت استانداردهای ایمنی ساختمانها و ابنیه
برآورد نقشه ها و تهیه اسناد مناقصه و تهیه و تنظیم اسناد و مدارک ارجاع کار به مشاوران و پیمانکاران واجد شرایط در چارچوب مقررات
پیگیری و نظارت بر خرید مصالح ساختمانی و گرفتن استعلام قیمت
تهیه و تنظیم آرشیو اسناد، مدارک و نقشه های معماری ، سازه و تاسیسات مکانیکی و برقی طرح های عمرانی
تهیه و تنظیم صورتجلسه های کارگاهی و انجام کار
تهیه و تنظیم گزارش کارشناسی از وضعیت طرح های عمرانی حسب نیاز مقام مافوق
انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
مشخصات |
عکس |
مهندس عباس موذن خیبری کارشناس و ناظر تأسیسات برقی آدرس: قم- بلوار غدیر، دانشگاه قم- ساختمان سازمان مرکزی شماره تماس مستقیم: ۳۲۱۰۳۲۴۵-۰۲۵ |
شرح وظایف:
کارشناسی و نظارت بر تعمیر و سرویس و نگهداری و راهبری تأسیسات برقی
نظارت بر پروژههای اجرایی جدید و تعمیرات و تغییرات اساسی ساختمانها در حوزه تأسیسات برقی
بررسی صورت وضعیتهای پیمانکار تأسیسات
ارائه پیشنهادات و گزارشهای فنی و کارشناسی و راهکارهای فنی در خصوص تأسیسات برقی
عضو کمیته اصلاح الگوی مصرف
عضو کمیته فنی بازرگانی
نظارت بر عملکرد آسانسورها
نظارت بر سیستمهای صوتی
نظارت فنی بر عملکرد پیمانکاران
اعلام نظر و نظارت فنی بر انجام خرید تجهیزات و لوازم برقی مورد نیاز
نظارت بر انجام تعمیرات سالیانه و فصلی ساختمانها، تاسیسات و محوطه
برنامه ریزی و نظارت بر رعایت استانداردهای ایمنی در تأسیسات و تجهیزات
انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
مشخصات |
عکس |
مهندس محمد برهان مجرد کارشناس و ناظر تأسیسات مکانیکی آدرس: قم- بلوار غدیر، دانشگاه قم- ساختمان سازمان مرکزی شماره تماس مستقیم: ۳۲۱۰۳۲۴۷-۰۲۵ |
شرح وظایف:
پیگیری و کارشناسی و نظارت بر تعمیر و سرویس و نگهداری و راهبری تأسیسات مکانیکی
نظارت بر پروژههای اجرایی جدید و تعمیرات و تغییرات اساسی ساختمانها در حوزه تأسیسات مکانیکی
بررسی صورت وضعیتهای پیمانکار تأسیسات
عضو کمیته اصلاح الگوی مصرف
عضو کمیته فنی بازرگانی
ارائه پیشنهادات و گزارشهای فنی و کارشناسی و راهکارهای فنی در خصوص تأسیسات مکانیکی
نظارت فنی بر عملکرد پیمانکاران
اعلام نظر و نظارت فنی بر انجام خرید تجهیزات و لوازم مکانیکی مورد نیاز
نظارت بر انجام تعمیرات سالیانه و فصلی ساختمانها، تاسیسات و محوطه
برنامه ریزی و نظارت بر رعایت استانداردهای ایمنی در تأسیسات و تجهیزات
انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
مشخصات |
عکس |
مهندس محمد تقی زارعی سهامیه امور نگهداری و تعمیرات (نت) آدرس: قم- بلوار غدیر، دانشگاه قم- ساختمان سازمان مرکزی شماره تماس مستقیم: ۳۲۱۰۳۹۹۹-۰۲۵ |
شرح وظایف:
کارشناس نت
ارزیابی ماهیانه نت تأسیسات
پیگیری امور محوله
بررسی اقدامات صورت گرفته توسط پیمانکار تاسیسات در خصوص ثبت و انجام فعالیت های مربوط به سرویس و نگهداری تجهیزات تاسیسات برقی و مکانیکی مطابق با دستورالعمل های تعریف شده در سامانه نت
به روزرسانی شناسنامه تجهیزات مکانیکی و برقی واقع در موتورخانهها، ساختمانها، محوطه، پشت بامها، تابلوها، پست های برق و ... و وارد نمودن مشخصات در فایل های مربوطه
کد و لیبل گذاری تمامی تجهیزات برقی و مکانیکی مطابق با استاندارد
تکمیل تمامی دستورالعملهای سرویس و نگهداری تجهیزات تاسیساتی و برقی و وارد نمودن آنها در سامانه نت بطوریکه هیچ دستگاه و تجهیزی بدون دستورالعمل نگداری نباشد.
کنترل روزانه کنتورها، سطح مخازن آب و بررسی دقیق میزان مصرف آب و ارائه گزارشهای تحلیلی به رئیس اداره عمومی
تکمیل فرم ارزیابی نت پیمانکار تاسیسات در پایان هر ماه و ارائه به کارشناس تاسیسات مکانیکی و رئیس اداره عمومی جهت بررسی و تایید
ارائه نظرات و برنامهها در جهت ارتقاء سامانه نت به رئیس اداره عمومی
هماهنگی کامل با ناظرین برق و تاسیسات دانشگاه و اخذ نظرات فنی از ایشان در جهت پیشبرد اهداف واحد نت و عملیاتی شدن طرحها
مشخصات |
عکس |
مهندس سید مرتضی مروج کارشناس امور قراردادها و دبیر کمیسیون معاملات آدرس: قم- بلوار غدیر، دانشگاه قم- ساختمان سازمان مرکزی شماره تماس مستقیم: ۳۲۱۰۳۲۵۱-۰۲۵ |
شرح وظایف:
بررسی صورت وضعیتهای ماهیانه پیمانکاران مرتبط با اداره امور عمومی
پیگیری کلیه مکاتبات پیمانکاران مزبور که مرتبط به مفاد قرارداد، حقوق نیروها، مرخصی و ... باشد
بررسی مطالبات نیروهای شرکتی از پیمانکاران مربوطه بر مبنای طرح طبقه بندی مشاغل
دبیر کمیسیون معاملات و عضو کمیته فنی بازرگانی
فراهم نمودن مقدمات برگزاری مناقصات مختلف از طریق سامانه ستاد
انجام هماهنگی جهت برگزاری جلسات کمیسیون معاملات و تهیه صورتجلسات مربوطه
انجام مکاتبه با سازمان بازرسی در خصوص ارائه اطلاعات مناقصات در حال برگزاری
دعوت از نماینده سازمان بازرسی جهت شرکت در جلسات کمیسیون معاملات جهت افتتاح پاکت مناقصات
انجام مکاتبه با سازمان بازرسی در خصوص ارائه اطلاعات معاملات عمده صورت گرفته در پایان هر فصل
مشخصات |
عکس |
مهندس مهدی تحقیقی امور فضای سبز آدرس: قم- بلوار غدیر، دانشگاه قم- ساختمان سازمان مرکزی شماره تماس مستقیم: ۳۲۱۰۳۲۵۴-۰۲۵ |
شرح وظایف:
ارائه برنامه در خصوص مراقبت و نگهداری از فضای سبز، خدمات نظافت محوطه، بررسی عملکرد و تنظیم صورت وضعیت پیمانکاران فضای سبز
طراحی قطعات فضای سبز
احداث و توسعه فضای سبز
تولید گل و گیاه و مدیریت گلخانه
پیگیری امور اداری خارج از دانشگاه و مرتبط با فضای سبز
همکاری با دفتر حقوقی در جهت تنظیم پیمانهای مربوط به فضای سبز
همکاری با واحد تربیت بدنی جهت اجرای برنامه های آموزشی در زمین چمن ورزشی
پیگیری و رفع موانع موجود در جهت نگهداری بهتر فضای سبز
نظارت بر عملکرد مراقبت و نگهداری فضای سبز
نظارت بر تولید محصولات باغی و فرآوری محصولات از قبیل رب انار، عسل، روغن زیتون، گلاب و ...
اجرای برنامههای کاهشی و بهینه سازی مصرف آب در جهت آبیاری فضای سبز با استفاده از تصفیه خانه فاضلاب
طراحی کاشت و توسعه ی فضای سبز دانشگاه در مکانهای مورد نظر و ارائه گزارش کار و عملکرد فضای سبز
مدیریت مصرف آب و تصفیه خانه فاضلاب
همکاری جهت برگزاری همایشها، آزمونها و ...
انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
مشخصات |
عکس |
مرتضی سعیدیان مسئول انبار آدرس: قم- بلوار غدیر، دانشگاه قم- انبار مرکزی شماره تماس مستقیم: ۳۲۱۰۳۲۵۰-۰۲۵ |
شرح وظایف:
ثبت رسید تمامی فاکتورهای خرید
بررسی و نظارت بر اجناس خریداری شده توسط عاملان مالی دانشگاه
حفظ و نگهداری و حراست از اموال دانشگاه
تحویل کالا و ارائه خدمات به تمامی همکاران و پیمانکاران طرف قرارداد با دانشگاه
صدور قبض انبار به عنوان رسید جنس
تحویل اجناس خریداری شده اعم از مصرفی و غیر مصرفی و طبقه بندی آنها در انبار
تحویل اجناس در ازای دریافت برگه درخواست کالا
نظارت کامل برکار انبارداران و رعایت بهداشت و اصول امنیتی و حراستی
تهیه بیلان موجودی انبار
انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
مشخصات |
عکس |
سید علی حسینی امور انبارداری آدرس: قم- بلوار غدیر، دانشگاه قم- انبار مرکزی شماره تماس مستقیم: ۳۲۱۰۳۲۵۲-۰۲۵ |
شرح وظایف:
ثبت رسید تمامی فاکتورهای خرید
بررسی و نظارت بر اجناس خریداری شده توسط عاملان مالی دانشگاه
حفظ و نگهداری و حراست از اموال دانشگاه
تحویل کالا و ارائه خدمات به تمامی همکاران و پیمانکاران طرف قرارداد با دانشگاه
صدور قبض انبار به عنوان رسید جنس
تحویل اجناس خریداری شده اعم از مصرفی و غیر مصرفی و طبقه بندی آنها در انبار
تحویل اجناس در ازای دریافت برگه درخواست کالا
تهیه بیلان موجودی انبار
انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
مشخصات |
عکس |
علی ستاره متصدی امور اداری آدرس: قم- بلوار غدیر، دانشگاه قم- ساختمان سازمان مرکزی شماره تماس مستقیم: ۳۲۱۰۳۲۵۷-۰۲۵ |
شرح وظایف:
پیگیری درخواستهای خریدهای اداره امور عمومی از کارپردازی
پیگیری امور اداری و دفتری
هماهنگی جلسات اداره امور عمومی
تهیه و ارائه گزارش فعالیت های دوره ای اداره امور عمومی
سازماندهی نامه های اداری، بایگانی و پروندهها
آمادهسازی مکاتبات، جلسات و صورتجلسات اداری
هماهنگ کردن خودرو برای متقاضیان بعد از صدور مجوز
مدیریت پسماند و بازیافت
انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
مشخصات |
عکس |
مهدی بیطرفان امور عمومی و خدمات آدرس: قم- بلوار غدیر، دانشگاه قم- ساختمان سازمان مرکزی شماره تماس مستقیم: ۳۲۱۰۳۲۹۰-۰۲۵ |
شرح وظایف:
هماهنگی و نظارت بر عملکرد پرسنل خدمات و مهمانداران
هماهنگی نیروهای خدماتی جهت آماده سازی حوزههای امتحانی برای برگزاری کنکور و امتحانات مختلف
هماهنگی نیروهای خدماتی و مهمانداران جهت مراسمات و همایشها
انجام امور کارگزینی نیروهای شرکتی
انجام بازدیدهای میدانی مرتبط با حوزه اداره امور عمومی
تنظیم و تکمیل چک لیست خدمات و مهمانداران
کنترل و ثبت ورود و خروج و تهیه آمار و اطلاعات کارکرد کلیه پرسنل شرکتی
مدیریت بر امور نظافت ساختمانها، رستوران، خوابگاههای برادران و محوطه دانشگاه
همکاری و هماهنگی بر جابجایی وسایل و تجهیزات اتاق اساتید و کارمندان با مجوز اداره عمومی و اداره اموال
همکاری و هماهنگی با انبار جهت آوردن درخواست کالا کارمندان و اساتید به ساختمانها
تامین و استقرار وسایل ایمنی عمومی از قبیل کپسولهای آتش نشانی اتفاق حریق در ساختمانها
انجام امور پذیرایی مهمانان داخلی و خارجی و تهیه و تدارکات محل جلسات، ایاب و ذهاب و امثالهم با هماهنگی اداره عمومی
هماهنگی جهت تامین آب شیرین منابع آب شیرین آبدارخانه ها و آبسردکن ها
مدیریت بر تهیه و توزیع ماسک به کارمندان و اساتید
نظارت بر جمع آوری و انتقال ضایعات و زباله ها و نخاله ها به محل های تعیین شده
انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
مشخصات |
عکس |
علیرضا حسنزاده امور نقلیه ادرس: قم- بلوار غدیر، دانشگاه قم- ساختمان سازمان مرکزی شماره تماس مستقیم: ۳۲۱۰۳۰۲۰-۰۲۵ |
شرح وظایف:
مسئولیت و نظارت بر عملکرد واحد نقلیه
نظارت بر عملکرد آژانس و خودروهای استیجاری
پیگیری امور عمرانی
انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
مشخصات |
عکس |
علیا ربیعی امور عمومی در حوزه ابنیه و تاسیسات واحد خواهران آدرس: قم- بلوار غدیر، دانشگاه قم- مجتمع امام خامنه ای شماره تماس مستقیم: ۳۲۱۰۳۷۱۵-۰۲۵ |
شرح وظایف:
پیگیری امور نگهداری و تعمیرات تأسیسات برقی و مکانیکی واحد خواهران
آماده سازی و وارد کردن مشخصات تمام دستگاههای تأسیساتی موتورخانهها، ساختمانها و ... در سامانه نت
همکاری با واحد آموزش در هنگام امتحانات و ثبت نام جدید الورودیها و دبیرخانه
نظارت بر انجام تعمیرات سالیانه و فصلی ساختمانها، تاسیسات و محوطه
برنامه ریزی و نظارت بر رعایت استانداردهای ایمنی در تأسیسات و تجهیزات
تنظیم و ارائه گزارش دوره ای به مافوق
انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
مشخصات |
عکس |
فرشته نوروزی امور عمومی و خدمات واحد خواهران آدرس: قم- بلوار غدیر، دانشگاه قم- مجتمع امام خامنه ای شماره تماس مستقیم: ۳۲۱۰۳۷۱۴-۰۲۵ |
شرح وظایف:
هماهنگی و نظارت بر عملکرد پرسنل خدمات و مهمانداران در واحد خواهران
هماهنگی نیروهای خدماتی جهت آماده سازی حوزههای امتحانی برای برگزاری کنکور و امتحانات مختلف
هماهنگی نیروهای خدماتی و مهمانداران جهت همایشها
انجام امور کارگزینی نیروهای شرکتی در واحد خواهران
تنظیم و تکمیل چک لیست خدمات و مهمانداران
کنترل و ثبت ورود و خروج و تهیه آمار و اطلاعات کارکرد کلیه پرسنل شرکتی
مدیریت بر امور نظافت ساختمانها، رستوران، خوابگاههای خواهران
همکاری و هماهنگی بر جابجایی وسایل و تجهیزات اتاق اساتید و کارمندان با مجوز اداره عمومی و اداره اموال
همکاری و هماهنگی با انبار جهت آوردن درخواست کالا کارمندان و اساتید به ساختمانها
تامین و استقرار وسایل ایمنی عمومی از قبیل کپسولهای آتش نشانی اتفاق حریق در ساختمانها
انجام امور پذیرایی مهمانان داخلی و خارجی و تهیه و تدارکات محل جلسات، ایاب و ذهاب و امثالهم با هماهنگی اداره عمومی
هماهنگی جهت تامین آب شیرین منابع آب شیرین آبدارخانه ها و آبسردکن ها
نظارت بر جمع آوری و انتقال ضایعات و زباله ها و نخاله ها به محل های تعیین شده
انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
تاریخ آخرین به روز رسانی: 1403/04/20