معرفی اداره تدارکات و پشتیبانی
شرح وظایف:
1) انجام کلیه امور مربوط به کارپردازی مانند استعلام بها، خرید تجهیزات اداری و غیراداری، ترخیص و تحویل طبق قوانین و مقررات.
2) استعلام بها قبل از خرید کالا و خدمات و گزارش آن به مقام مافوق.
3) اجرای فرآیند خرید اعم از (جزیی، خرد و متوسط) ارسال شده از سوی انبار و ارجاعی از سوی مقام مافوق.
4) تهیه و تنظیم اسناد مربوط به خرید، ترخیص و تحویل کالا و ارایه آن به انبار و رفع نواقص احتمالی.
5) برنامه ریزی و استقرار ساز و کار مناسب در جهت ثبت ارقام دریافتی و پرداختی به صورت روزآمد، طبق قوانین و مقررات.
6) دریافت وجوه تنخواه گردان و سایر وجوه و صدور قبض های رسید و تحویل آنها به مراجع ذی ربط و تسویه آن مطابق برنامه زمانی اعلام شده توسط مقام مافوق.
7) انجام کلیه امور مرتبط با تامین اعتبار کارپردازی.
8) تنظیم، جمع آوری و کنترل صورت های هزینه قبل از تحویل به امور مالی.
9) رصد دایمی وضعیت بازار و ارسال گزارش به مقامات مافوق درخصوص تامین به موقع نیازهای دانشگاه.
10) بررسی و مطالعه مستمر فرآیندهای مربوط به شرح وظایف با هدف اصلاح آنها و ارائه پیشنهاد بهبود به مقام مافوق.
11) آگاهی و اجرای کامل قوانین و مقررات مربوط به حوزه فعالیت و تطبیق اقدامات اجرایی با آنها.
12) مستندسازی کلیه اقدامات انجام شده و تهیه مدارک مربوط و نگهداری و حفاظت از آنها.
13) پاسخگویی به کلیه اقدامات و تصمیمات متخذه در چارچوب وظایف محوله به مراجع قانونی و ذی صلاح.
14) تلاش مستمر برای بهرهمندی هرچه بیشتر از فضای مجازی و فناوری اطلاعات در جهت اجرای وظایف مربوطه.
15) تهیه و تدوین گزارش های ادواری از اقدامات صورت گرفته و ارائه به مقام مافوق.
16) مشارکت، همکاری و تعامل با دیگر واحدها و کارکنان دانشگاه با هماهنگی مقام مافوق
17) شرکت در دوره های آموزشی شغلی و توانمند سازی مرتبط با وظایف محوله با هماهنگی واحدهای مسئول
18) انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق در راستای پیشبرد امور مربوط به واحد سازمانی.
همکاران اداره تدارکات
نام و نام خانوادگی |
پست سازمانی و شرح وظایف |
داخلی |
شماره مستقیم |
عکس |
محمد ملکیان |
کارشناس خدمات اداری کارپردازی |
3237 |
32103237 |
|
حسام عسگری |
کارشناس خدمات اداری کارپردازی |
3239 |
32103239 |
|
رنجبر |
- |
- |
- |
- |
تاریخ آخرین به روز رسانی: 1403/04/20