معرفی اداره امور تعاون و رفاه کارکنان


 

​​​

مشخصات

عکس

نام و نام خانوادگی: سیدمصطفی حسینی

 کارشناسی ارشد

 آدرس: قم- بلوار غدیر، دانشگاه قم- ساختمان سازمان مرکزی​

​​ شماره تماس مسئول دفتر:  32103225-025


​شرح وظایف رئیس اداره امور تعاون و رفاه کارکنان:

  • برنامه ­ریزی، نظارت و اداره امور رفاهی کارکنان، مهمانسرا، مهدکودک و ایجاد هماهنگی بین واحدهای تابعه.
  • برنامه­ ریزی و تلاش به منظور توسعه و تثبیت تسهیلات رفاهی کارکنان با هماهنگی مراجع ذیربط و در چهارچوب ضوابط مقرر.
  • برنامه­  ریزی و نظارت بر انجام امور مربوط به تسهیلات رفاهی کارکنان (هیأت علمی و غیر هیأت علمی) شامل وام و کمک هزینه مسکن، وام خودرو، بیمه عمر، بیمه­ های مکمل، سهمیه خودرو و...با هماهنگی مقام مافوق و در چهاچوب ضوابط ذیربط.
  • برنامه­ ریزی، برگزاری و ارزیابی سفرهای زیارتی و سیاحتی (یک روزه، نوروزی، تابستانی و خودگردان) و پیگیری اقدامات مربوطه با هماهنگی مراجع ذیربط و انعکاس به مقام مافوق.
  • تکریم و بزرگداشت مراسم تجلیل از کارکنان شامل روز معلم، روز کارمند، تکریم از بازنشستگان و نیز تجلیل از دانش آموزان نمونه و پیگیری جهت تهیه و تأمین هدایای مربوطه با هماهنگی مدیریت متبوع.
  • نظارت بر انجام امور مربوط به تغذیه کارکنان (تهیه برنامه غذایی، فروش مربوطه، نظارت بر نحوه طبخ و توزیع، تهیه وسایل مورد نیاز و صدور گواهی پرداخت یارانه به شرکت طرف قرارداد و...) در چهارچوب ضوابط ذیربط.
  • تلاش به منظور استفاده کارکنان از امکانات موجود دانشگاه نظیر (فضای سبز، مجموعه ورزشی، مرکز خدمات رایانه ­ای برای برگزاری کلاس­های تابستانی فرزندان کارکنان و...) در چهارچوب ضوابط ذیربط.
  • نظارت بر انجام امور مربوط به پرداخت­ های موردی کارکنان نظیر توزیع ارزاق، بن کارکنان و پاداش پایان سال و ...) در چهارچوب ضوابط ذیربط.
  • بررسی و صدور معرفینامه و گواهینامه و گواهی اشتغال به خدمت حسب مورد با هماهنگی مقام مافوق و در چهارچوب ضوابط مقرر.
  • تهیه و انعکاس فعالیتهای انجام شده و مشکلات به مقام مافوق.
  • انجام سایر اموری که در چهارچوب وظایف محول میگردد.


تاریخ آخرین به روز رسانی: 1403/04/20