معرفی اداره تدارکات و پشتیبانی
شرح وظایف:
1) انجام کلیه امور مربوط به کارپردازی مانند استعلام بها، خرید تجهیزات اداری و غیراداری، ترخیص و تحویل طبق قوانین و مقررات.
2) استعلام بها قبل از خرید کالا و خدمات و گزارش آن به مقام مافوق.
3) اجرای فرآیند خرید اعم از (جزیی، خرد و متوسط) ارسال شده از سوی انبار و ارجاعی از سوی مقام مافوق.
4) تهیه و تنظیم اسناد مربوط به خرید، ترخیص و تحویل کالا و ارایه آن به انبار و رفع نواقص احتمالی.
5) برنامه ریزی و استقرار ساز و کار مناسب در جهت ثبت ارقام دریافتی و پرداختی به صورت روزآمد، طبق قوانین و مقررات.
6) دریافت وجوه تنخواه گردان و سایر وجوه و صدور قبض های رسید و تحویل آنها به مراجع ذی ربط و تسویه آن مطابق برنامه زمانی اعلام شده توسط مقام مافوق.
7) انجام کلیه امور مرتبط با تامین اعتبار کارپردازی.
8) تنظیم، جمع آوری و کنترل صورت های هزینه قبل از تحویل به امور مالی.
9) رصد دایمی وضعیت بازار و ارسال گزارش به مقامات مافوق درخصوص تامین به موقع نیازهای دانشگاه.
10) بررسی و مطالعه مستمر فرآیندهای مربوط به شرح وظایف با هدف اصلاح آنها و ارائه پیشنهاد بهبود به مقام مافوق.
11) آگاهی و اجرای کامل قوانین و مقررات مربوط به حوزه فعالیت و تطبیق اقدامات اجرایی با آنها.
12) مستندسازی کلیه اقدامات انجام شده و تهیه مدارک مربوط و نگهداری و حفاظت از آنها.
13) پاسخگویی به کلیه اقدامات و تصمیمات متخذه در چارچوب وظایف محوله به مراجع قانونی و ذی صلاح.
14) تلاش مستمر برای بهرهمندی هرچه بیشتر از فضای مجازی و فناوری اطلاعات در جهت اجرای وظایف مربوطه.
15) تهیه و تدوین گزارش های ادواری از اقدامات صورت گرفته و ارائه به مقام مافوق.
16) مشارکت، همکاری و تعامل با دیگر واحدها و کارکنان دانشگاه با هماهنگی مقام مافوق
17) شرکت در دوره های آموزشی شغلی و توانمند سازی مرتبط با وظایف محوله با هماهنگی واحدهای مسئول
18) انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق در راستای پیشبرد امور مربوط به واحد سازمانی.
همکاران اداره تدارکات
|
نام و نام خانوادگی |
پست سازمانی و شرح وظایف |
داخلی |
شماره مستقیم |
عکس |
|
محمد ملکیان |
کارشناس خدمات اداری کارپردازی |
3237 |
32103237 |
|
|
حسام عسگری |
کارشناس خدمات اداری کارپردازی |
3239 |
32103239 |
|
|
رنجبر |
- |
- |
- |
- |
تاریخ آخرین به روز رسانی: 1403/04/20