خدمات رفاهی کارکنان و اساتید


 

فرایند  فعالیت های جاری اداره امورتعاون و رفاه کارکنان سال ۱۴۰۰

الف : تسهیلات بانکی :

بانک ملی شعبه الغدیر :

​فرایند :

 ۱- ارسال نامه  درخواست وام به اداره امور تعاون و رفاه کارکنان از طریق اتوماسیون

۱-   بررسی سوابق  درخواست کننده توسط کارشناس اداره و تایید درخواست

۲-   ارسال لیست متقاضیان تایید شده به بانک ملی

۳-   مدارک لازم جهت ارائه به بانک و تشکیل پرونده : نامه کسر از حقوق وام گیرنده و ضامن ، تصاویر آخرین فیش حقوقی و حکم کارگزینی ، کارت ملی و شناسنامه ( جهت دریافت گواهی کسر از حقوق وام گیرنده و ضامن میبایست به اداره امور تعاون و رفاه مراجعه شود )

·      علاوه بر اعتبار سنجی در دانشگاه ، وام گیرنده و ضامنین توسط بانک اعتبار سنجی شده و در صورت عدم مشکل در  استعلامات صورت گرفته ( نداشتن چک برگشتی ،اقساط معوق وام بانکی و ....) روند پرداخت وام توسط بانک  انجام خواهد شد.

۴-   دریافت لیست وام گیرندگان از بانک و ارسال آن به واحد حقوق و دستمزد جهت کسر اقساط از حقوق ماهیانه

بانک ملت شعبه بلوار امین

فرایند :

۱.     ارسال نامه  درخواست وام به اداره امور تعاون و رفاه کارکنان از طریق اتوماسیون

۲.     بررسی سوابق  درخواست کننده توسط کارشناس اداره و تایید درخواست و تشکیل پرونده مدارک لازم جهت تشکیل پرونده : نامه کسر از حقوق وام گیرنده و ضامن ، تصاویر آخرین فیش حقوقی و حکم کارگزینی ، کارت ملی و شناسنامه ( جهت دریافت گواهی کسر از حقوق وام گیرنده و ضامن میبایست به اداره امور تعاون و رفاه مراجعه شود )

۳.     ارسال لیست متقاضیان تایید شده به بانک ملی

*علاوه بر اعتبار سنجی در دانشگاه ، وام گیرنده و ضامنین توسط بانک اعتبار سنجی شده و در صورت عدم مشکل در  استعلامات صورت گرفته ( نداشتن چک برگشتی ،اقساط معوق وام بانکی و ....) روند پرداخت وام توسط بانک  انجام خواهد شد.

۴.     دریافت لیست وام گیرندگان از بانک و ارسال آن به واحد حقوق و دستمزد جهت کسر اقساط از حقوق ماهیانه

 

تنظیم و صدور معرفی نامه ویژه اساتید به وزارت علوم جهت دریافت وام خرید مسکن و ودیعه مسکن

فرایند :

۱.       ارسال نامه  درخواست وام به اداره امور تعاون و رفاه کارکنان از طریق اتوماسیون  که شامل این اطلاعات باید باشد:  نام و نام خانوادگی – شماره ملی – نام دانشکده و گروه آموزشی – شماره حساب و کد بانک عامل – شماره تلفن همراه – تصویر آخرین حکم کارگزینی پیوست نامه باشد.

۲.       ارسال نامه از سوی دانشگاه به صندوق رفاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری

۳.       دریافت شماره پیگیری از دبیرخانه مرکزی دانشگاه و پیگیری توسط خود متقاضی از صندوق رفاه وزرات علوم – شماره تماس۰۲۱۸۲۲۳۳۳۸۲

 

 

 تنظیم و ارائه  انواع نامه گواهی کسر از حقوق وام گیرنده و ضامنین به بانکهای مختلف

فرایند : مراجعه حضوری متقاضی به اداره امو رتعاون و رفاه کارکنان ، پس از اعتبار سنجی توسط کارشناس اداره، تکمیل فرم درخواست کسر از حقوق و صدور نامه یک روز پس از درخواست  

 

ب: فروشگاه های طرف قرارداد با دانشگاه ( جهت دریافت معرفی نامه به اداره امور تعاون و رفاه کارکنان مراجعه فرمائید )

۱-      فروشگاه مواد غذایی قم مارکت ( داخل دانشگاه )- ۶ قسط ماهاینه کسر از حقوق – بدون سود – با ارائه  کارت شناسایی(ویژه اعضا شرکت تعاونی مصرف )

۲-      فروشگاه کوثر – ۳ قسط ماهاینه کسر از حقوق – بدون سود- با استفاده از کوثر کارت(ویژه اعضا شرکت تعاونی مصرف )

۳-      فروشگاه دیجیتال ( داخل دانشگاه )- تا سقف ۱۵ قسط ماهیانه کسر از حقوق – اعمال  سود ماهیانه ۷/۱ درصد- با معرفی نامه شرکت تعاونی مصرف

۴-      فروشگاه فرش ، مبلمان و لوازم خانگی سرای ایرانی- با معرفی نامه اداره امور تعاون و رفاه کارکنان – لوازم خانگی ۳۰درصد پیش پرداخت و مابقی در ۲۰ قسط ماهیانه کسر از حقوق – کالای خواب و فرش دستباف : ۲۰ درصد پیش پرداخت و مابقی در ۲۰ قسط ماهیانه کسر از حقوق - فرش و مبلمان بدون پیش پرداخت  در ۲۰ قسط ماهیانه کسر از حقوق

۵-      فروگشاه پوشاک خانواده فرتاک- ۶ قسط ماهیانه کسر از حقوق – بدون سود- با معرفی نامه اداره امور تعاون و رفاه کارکنان

۶-      فروشگاه پوشاک کودکان قصر کودک-  ۴ قسط ماهیانه کسر از حقوق – بدون سود - با معرفی نامه اداره امور تعاون و رفاه کارکنان

۷-      فروشگاه پوشاک آقایان  حاجی پور- ۶ قسط ماهیانه کسر از حقوق – بدون سود- با معرفی نامه اداره امور تعاون و رفاه کارکنان

۸-      فروشگاه دوچرخه آرتا چرخ- ۲۵ درصد نقد ما بقی ۴ قسط ماهیانه کسر از حقوق – بدون سود با معرفی نامه اداره امور تعاون و رفاه کارکنان

 

ج : تسهیلات و خدمات بیمه ای  :

۱-      قرارداد بیمه تکمیل درمان گروهی کارکنان :

۱-      تعهدات بیمه تکمیل درمان ۱۴۰۰-۱۴۰۱

۲-      نحوه و شرایط  ثبت نام کارکنان ( تا یک ماه پس از شروع قرارداد )

۳-      نحوه ارائه مدارک هزینه های پزشکی

۴-      لیست مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت بیمه نوین

۵-      نحوه ثبت هزینه ای انجام شده 

۶-      نحوه ورود به سایت بیمه نوین جهت مشاهده جزئیات هزینه های درمانی: برای دریافت کد بیمه و رمز عبور به آقای یزدان دوست مراجعه و یا با  شماره تماس ۳۲۷۱ تماس برقرار نمایید.

 بیمه خودرو (شخص ثالث و بدنه ) :

۱-مراجعه حضوری به اداره امور تعاون و رفاه و تکمیل فرم درخواست بیمه شخص ثالث / بیمه بدنه

۲-      ارائه بیمه نامه سال قبل ،  تصاویر پشت و رو: گواهینامه ،کارت ملی ( مالک و راننده ) و کارت شناسایی خودرو

۳-      صدور معرفی نامه توسط اداره امور تعاون و رفاه

۴-      بیمه شخص ثالث : ۲۵ درصد نقد و مابقی طی ۶ قسط ماهیانه کسر از حقوق

۵-      بیمه بدنه ۱۰ در صد نقد و مابقی طی ۱۰ قسط  ماهیانه کسر از حقوق

 

بیمه عمر و حوادث کارکنان : کلیه کارکنان شاغل تحت پوشش بیمه عمر و حوادث کارکنان می باشند .

بیمه حوادث دانشجویی : کلیه دانشجویان  تحت پوشش بیمه حوادث دانشجویان می باشند .

 

فرایندهای رفاهی

​​​



تاریخ آخرین به روز رسانی: ۱۴۰۳/۰۴/۲۰

Close menu