خدمات رفاهی کارکنان و اساتید
فرایند فعالیت های جاری اداره امورتعاون و رفاه کارکنان – سال ۱۴۰۰
الف : تسهیلات بانکی :
بانک ملی – شعبه الغدیر :
فرایند :
۱- ارسال نامه درخواست وام به اداره امور تعاون و رفاه کارکنان از طریق اتوماسیون
۱- بررسی سوابق درخواست کننده توسط کارشناس اداره و تایید درخواست
۲- ارسال لیست متقاضیان تایید شده به بانک ملی
۳- مدارک لازم جهت ارائه به بانک و تشکیل پرونده : نامه کسر از حقوق وام گیرنده و ضامن ، تصاویر آخرین فیش حقوقی و حکم کارگزینی ، کارت ملی و شناسنامه ( جهت دریافت گواهی کسر از حقوق وام گیرنده و ضامن میبایست به اداره امور تعاون و رفاه مراجعه شود )
· علاوه بر اعتبار سنجی در دانشگاه ، وام گیرنده و ضامنین توسط بانک اعتبار سنجی شده و در صورت عدم مشکل در استعلامات صورت گرفته ( نداشتن چک برگشتی ،اقساط معوق وام بانکی و ....) روند پرداخت وام توسط بانک انجام خواهد شد.
۴- دریافت لیست وام گیرندگان از بانک و ارسال آن به واحد حقوق و دستمزد جهت کسر اقساط از حقوق ماهیانه
بانک ملت – شعبه بلوار امین
فرایند :
۱. ارسال نامه درخواست وام به اداره امور تعاون و رفاه کارکنان از طریق اتوماسیون
۲. بررسی سوابق درخواست کننده توسط کارشناس اداره و تایید درخواست و تشکیل پرونده مدارک لازم جهت تشکیل پرونده : نامه کسر از حقوق وام گیرنده و ضامن ، تصاویر آخرین فیش حقوقی و حکم کارگزینی ، کارت ملی و شناسنامه ( جهت دریافت گواهی کسر از حقوق وام گیرنده و ضامن میبایست به اداره امور تعاون و رفاه مراجعه شود )
۳. ارسال لیست متقاضیان تایید شده به بانک ملی
*علاوه بر اعتبار سنجی در دانشگاه ، وام گیرنده و ضامنین توسط بانک اعتبار سنجی شده و در صورت عدم مشکل در استعلامات صورت گرفته ( نداشتن چک برگشتی ،اقساط معوق وام بانکی و ....) روند پرداخت وام توسط بانک انجام خواهد شد.
۴. دریافت لیست وام گیرندگان از بانک و ارسال آن به واحد حقوق و دستمزد جهت کسر اقساط از حقوق ماهیانه
تنظیم و صدور معرفی نامه ویژه اساتید به وزارت علوم جهت دریافت وام خرید مسکن و ودیعه مسکن
فرایند :
۱. ارسال نامه درخواست وام به اداره امور تعاون و رفاه کارکنان از طریق اتوماسیون که شامل این اطلاعات باید باشد: نام و نام خانوادگی – شماره ملی – نام دانشکده و گروه آموزشی – شماره حساب و کد بانک عامل – شماره تلفن همراه – تصویر آخرین حکم کارگزینی پیوست نامه باشد.
۲. ارسال نامه از سوی دانشگاه به صندوق رفاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری
۳. دریافت شماره پیگیری از دبیرخانه مرکزی دانشگاه و پیگیری توسط خود متقاضی از صندوق رفاه وزرات علوم – شماره تماس۰۲۱۸۲۲۳۳۳۸۲
تنظیم و ارائه انواع نامه گواهی کسر از حقوق وام گیرنده و ضامنین به بانکهای مختلف
فرایند : مراجعه حضوری متقاضی به اداره امو رتعاون و رفاه کارکنان ، پس از اعتبار سنجی توسط کارشناس اداره، تکمیل فرم درخواست کسر از حقوق و صدور نامه یک روز پس از درخواست
ب: فروشگاه های طرف قرارداد با دانشگاه ( جهت دریافت معرفی نامه به اداره امور تعاون و رفاه کارکنان مراجعه فرمائید )
۱- فروشگاه مواد غذایی قم مارکت ( داخل دانشگاه )- ۶ قسط ماهاینه کسر از حقوق – بدون سود – با ارائه کارت شناسایی(ویژه اعضا شرکت تعاونی مصرف )
۲- فروشگاه کوثر – ۳ قسط ماهاینه کسر از حقوق – بدون سود- با استفاده از کوثر کارت(ویژه اعضا شرکت تعاونی مصرف )
۳- فروشگاه دیجیتال ( داخل دانشگاه )- تا سقف ۱۵ قسط ماهیانه کسر از حقوق – اعمال سود ماهیانه ۷/۱ درصد- با معرفی نامه شرکت تعاونی مصرف
۴- فروشگاه فرش ، مبلمان و لوازم خانگی سرای ایرانی- با معرفی نامه اداره امور تعاون و رفاه کارکنان – لوازم خانگی ۳۰درصد پیش پرداخت و مابقی در ۲۰ قسط ماهیانه کسر از حقوق – کالای خواب و فرش دستباف : ۲۰ درصد پیش پرداخت و مابقی در ۲۰ قسط ماهیانه کسر از حقوق - فرش و مبلمان بدون پیش پرداخت در ۲۰ قسط ماهیانه کسر از حقوق
۵- فروگشاه پوشاک خانواده فرتاک- ۶ قسط ماهیانه کسر از حقوق – بدون سود- با معرفی نامه اداره امور تعاون و رفاه کارکنان
۶- فروشگاه پوشاک کودکان قصر کودک- ۴ قسط ماهیانه کسر از حقوق – بدون سود - با معرفی نامه اداره امور تعاون و رفاه کارکنان
۷- فروشگاه پوشاک آقایان حاجی پور- ۶ قسط ماهیانه کسر از حقوق – بدون سود- با معرفی نامه اداره امور تعاون و رفاه کارکنان
۸- فروشگاه دوچرخه آرتا چرخ- ۲۵ درصد نقد ما بقی ۴ قسط ماهیانه کسر از حقوق – بدون سود با معرفی نامه اداره امور تعاون و رفاه کارکنان
ج : تسهیلات و خدمات بیمه ای :
۱- قرارداد بیمه تکمیل درمان گروهی کارکنان :
۱- تعهدات بیمه تکمیل درمان ۱۴۰۰-۱۴۰۱
۲- نحوه و شرایط ثبت نام کارکنان ( تا یک ماه پس از شروع قرارداد )
۳- نحوه ارائه مدارک هزینه های پزشکی
۴- لیست مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت بیمه نوین
۵- نحوه ثبت هزینه ای انجام شده
۶- نحوه ورود به سایت بیمه نوین جهت مشاهده جزئیات هزینه های درمانی: برای دریافت کد بیمه و رمز عبور به آقای یزدان دوست مراجعه و یا با شماره تماس ۳۲۷۱ تماس برقرار نمایید.
بیمه خودرو (شخص ثالث و بدنه ) :
۱-مراجعه حضوری به اداره امور تعاون و رفاه و تکمیل فرم درخواست بیمه شخص ثالث / بیمه بدنه
۲- ارائه بیمه نامه سال قبل ، تصاویر پشت و رو: گواهینامه ،کارت ملی ( مالک و راننده ) و کارت شناسایی خودرو
۳- صدور معرفی نامه توسط اداره امور تعاون و رفاه
۴- بیمه شخص ثالث : ۲۵ درصد نقد و مابقی طی ۶ قسط ماهیانه کسر از حقوق
۵- بیمه بدنه ۱۰ در صد نقد و مابقی طی ۱۰ قسط ماهیانه کسر از حقوق
بیمه عمر و حوادث کارکنان : کلیه کارکنان شاغل تحت پوشش بیمه عمر و حوادث کارکنان می باشند .
بیمه حوادث دانشجویی : کلیه دانشجویان تحت پوشش بیمه حوادث دانشجویان می باشند .
فرایندهای رفاهی
قراردادهای رفاهی |
|
|
قراردادهای بیمه |
|
|
سایر فرایندهای رفاهی |
صدور تجارت کارت برای پاداشهای مناسبتی |
تاریخ آخرین به روز رسانی: ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
کلیه محتویات qom.ac.ir تحت مجوز Creative Commons Attribution ۴.۰ بین المللی مجوز دارد.